Ska jag skratta eller gråta?

Suck.... höften var ok idag... inte bra, men ok, efter gårdagens "snedvridning" eller vad fan det var....
... tills jag skulle gå till skolan för att möta O.
Ut genom dörren, en vändning och så ... snap!
Föll ihop och blev hängandes i dörren för att inte ramla ihop helt.

Eftersom jag nu, som 32 år(snart 33), bevisligen börjar gå sönder på alla möjliga sätt och vis.... så skulle jag vilja slänga ut en liten notis... att om det är någon som känner till en reservdelsbutik för kroppsdelar, så hojta gärna till.
Misstänker grovt att de jag har inte går att laga, så det är väl lika bra att byta ut skiten ;-)

Min superduper dag är fortfarande super.... men inte duper.... för nu sitter jag still. Kan inte städa. Och iakttar min käre make medans han städar hysteriskt.

Ska jag skratta eller gråta ;-) Idag är en bra dag, jag skrattar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush hur kan jag pigga upp dej? Med en finsk VOLGA!?

Hoppas höften blir bra snart - så jävla jobbigt med värk!!

Styrkekramar!

2008-10-10 @ 15:38:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Bäzz 2

Sv: Magiska streck? :)

2008-10-10 @ 21:14:15
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det ju faktiskt så, att jag är i reservdelsbranchen. Fingerleder, höftkulor, tandimplantat, osv. Så säg bara till. Jag kaan skicka en piratdel utan garanti... :-))

Silikonbröst står dock inte på programmet. Här snackar vi mer mekaniska delar...

/Limi

2008-10-10 @ 22:41:08
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Cina

Daniel: Volga blir super :-) Bara ordet får mig att le ;-) hahaha. Hur gick kvällen?



Limi: Super! Jag vill ha "gångjärn" till handlederna, armbågarna knäna och vristerna. Nya kulor till höfterna, och utbyte av hjärna (trött och huvudvärk jämt, inget minne heller så den behöver inte överföras). Nya händer och nya fötter.

2008-10-11 @ 12:34:18
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0