Så fruktansvärt tråkig... jag vet.

Inte en enda uppdatering har jag orkat med idag.
Inget kul att skriva, inte ens något tråkigt att skriva.
Mailboxen har varit totalt tom från allt vad historier heter, och när jag väl satt mig framför datan, så orkar jag itne skriva ngt.

Jag vet att det är oerhört tragiskt att jag sviker mina läsare på detta sätt, men ... ja, önskar verkligen jag kunde sägan ngt som fick det att låta som om jag brydde mig... men kommer inte på ngt här heller.
Jag vet ju att ni läser när jag väl skriver.... och .. eh... tack för det ;-).... (kan väl kosta på mig att vara lite ödmjuk då).

Och nu...nu är jag här... klottrar igen.... alla obetydliga ord som pluppar upp mellan svettpassen som mina hjärnceller gör (inte för att de är vältränade, snarare en aning överansträngda just för tillfället).

Sååååååuuuu.....
Någon mer än jag som vaknade i absolut panik i natt pga sommartidens hastiga passerande i nuet?
Först struntade jag i vad kl var.... kollade film efter film medans jag vräkte i mig godis till jag nästan spydde (om bror läser detta så måste jag genast blåneka... inget godis för mig... :-)....)
Först Babylon AD och sedan Ironman... Jag var vaken till 02:00 ca... och skulle precis till att somna när jag kom på det här med sommar/vintertid.
Men vad jag itne kunde minnas, är exakt hur jag skulle ställa kl.... Systerdotter sov över, i datarummet... och laptopen tänkte jag inte ens på.... så jag var ganska så groggy och paralyserad av stress inför det faktum att jag skulle upp och jobba i dag.....
Konstaterar efter ett tag att jag inte vet om jag ska dra bak en timme, eller fram en timme... så jag ställer kl på 4 då jag har för mig att omställningen sker runt 2-3 tiden....
Vid 3 ringer väckarklockan..... och i mitt förvirrande, nyligen insomnade humör så... .ja, jag behövde inte oroa mig över att ställa den klockan.... för nu är även den trasig.
Mobilen fick duga, och när jag väl var klar med allt meck så hade jag iaf äntligen korrekt tid och insåg att jag skulle upp om ca 3 timmar...
... underbart....

I morgon åker kidsen till mormor och morfar för sitt höstlov. Kanske att jag får tummen ur att börja på Fable nu... haha... och nej, jag har inte börjat med den ännu....
Får även en jävla massa tips om "Dead space".... riktigt scary spel.... måste oxå kollas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0