Onsdag

I går  ville jag knappt gå och lägga mig, eftersom min skalle var klar och hjärnan gick på högvarv med tankar och idéer. Jag är som tidigare nämnt, del av klassförälder teamet..... där det har varit heeelt tyst sedan mötet.
Tvivlar inte en sekund på att de tänker lite på det med, men jag blir grymt nojjig när det inte hörs ngt alls.
Så igår tog jag tag i det, trots att jag sa mig själv att hålla mig undan.....

Planerade och fixade inför maskeraden, tog beslut och ifrågasatte.... fick iväg ett mail med uppmaning om att vi måste kanske träffas en gång till. Och kom faktiskt på en jävla massa bra lösningar på hur vi ska göra det billigt, så det blir så mycket pengar till klasskassan som möjligt.
Jag antecknade allt mycket noga för säkerhets skull, ifall jag skulle ha glömt det mesta tills idag... Men icke :-) skallen är kvar även idag.
Woooohoooooo!!!!! Jävlar anamma vad jag ska få saker gjort i dag!!!

Igår... jag brukar inte fönstershoppa.... så gick jag iväg en sväng till EB Games. På vägen dit passerade jag Gallerix, de har stora super tavlor som var så fruktansvärt läckra, men det jag föll för mest.... var de enorma speglarna med tjock svart ram till.
Tänk er att slita ur kommoden som vi har på toaletten här nere (kakel är sten och vitt), sätta upp den där spegeln (sätta tunn ljus slinga bakom), byta handfat till ett sådant där fyrkantigt och ha svarta skåp under. Toasitsen skall även den vara svart, och så en liten kristallkrona i taket.
Så jävla läckert.

Jag passerade även Indiska på vägen och råkar självklart kika in även där..... tunikorna som de skyltar med nu är så snygga!!!!
Men icke... jag biter ihop!
Pengarna skall oavkortat gå till barnen och noga planerad inredning för relax, stuga, invändig målning av huset samt inredning av sovrummet (ny säng, nytt golv, färg och ny garderob) och kidsens rum... :-)

De som varelserna från träden kikade även fram igår, så nu vet jag att jag går mot ljusare tider ... hehehe!
Life is a funny thing, don´t forget to laugh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0