onödig information.

Efter läsning i  blogg kom jag in på en sida som har onödig information.
Underbart härligt tidsfördriv..... Och många "aha" upplevelser.

"En räkas hjärta sitter i huvudet"
- Inte visste jag att räkor är så lika män. Det hjärta som männen besitter, finns ju faktiskt i huvudet. Ollonhuvudet.

"Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, t ex genom att ta i dörrhantag"
- Ja du DD.... med denna information kanske du måste ändra din lista... hehehe ;-) Och jag får oxå en möjlighet att göra en .... hurra!!! Fast... uäk!

"En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat, innehåller 12 könshår"
- Nice med extra krydda, men jag tror att jag hoppar snabbmat framöver. Faktiskt så har min oro (läs: nojja) inlett mig i de banorna att när jag sitter och äter.... så kan jag faktiskt inte vara helt hundra på att någon inte spottat i burgaren.
NO MORE!

"Man tillbringar 6 mån av sitt liv på toaletten"
- Inte min make, han tillbringar säkert 9 mån där.

"I en tidig version av StarWars, kallades Luke Skywalker för Dirk Starkiller"
- HAHAHAHAHAHAHAHAHA

"Det är förbjudet att putta en älg ur ett flygplan i Alaska"
- Ok.... ska ha det på minnet....

"Bill Clinton blev av med sin oskuld i en röd ford som stod parkerad utanför mcdonalds"
- mmmhmmmm..... Med eller utan cigarr?

"En blåval har världens längsta penis, 5.5 m lång. De producerar 85,5 liter sperma"
- Speechless.

"Bara 1 av 100 män har över 23 cm lång snopp"
- Nu... det där var nyttig information. Jag hade börjat tro att det där var en myt.

"Hamstrar kan ha sex 75 gånger per dag"
- Vad är det med folk och djur egentligen???

"Koalor dricker aldrig. Aldrig. Och allt de äter är eucalyptusblad, som gör dem höga"
- Ahhh... tyckte jag kände igen likheten i rörelser och reaktion, med en pundares.... men... only the strong survives...

Koalor har ju funnits ett bra tag nu, och om det är bra att sitta i ett träd, på en savann och vara hög... så kan jag faktiskt tänka mig att göra det för mänskligheten.
Att däremellan klippa in lite hamsterbeteende mellan varven, får ju dagen att gå.... hehe.



Kommentarer
Postat av: erika

hahah tack för listan sitter och dör av skratt!

2008-10-16 @ 10:05:34
URL: http://eriikas.blogg.se/
Postat av: JOANNA

Haha;)

2008-10-16 @ 10:31:12
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nu vet jag allt jag behöver veta!!

2008-10-16 @ 17:36:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder? :)

Klicka in på länken här nedan och bli medlem. All info står på sidan, hur enkelt som helst. Bäst av allt är att ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-16 @ 17:41:21
Postat av: DD

oooookkkkaaaajjjj.... bra att veta. ;D



var det mig du refererade till eller är den nån annan DD?



2008-10-17 @ 11:29:23
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: DD

Svar: hahahah...ooooooopsidaysie... lilla jag...hehe..



2008-10-17 @ 13:37:49
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0