Min öppna ansökan!

Ansökan om arbete i Regeringen eller ngt sånt.


Mitt namn är C. F och jag vill med denna ansökan visa mitt intresse för arbete som "vad som helst".

Jag är 32 år, och bor i Upplands Väsby med familjen.


Under, och även en tid efter, gymnasiet arbetade jag extra som kassörska. Både i video butik och på en stormarknad.
När jag senare flyttade sökte jag arbete på  närmare håll. Det blev BlackJack dealer.

I oktober 1997 fick jag fast arbete på ett Import företag. Där var jag kvar ända fram till 2006 då jag utbildade mig inom ett skapande yrke.

Efter åren på xxx försökte jag mig på eget företagande i form av xxx.
... och bla bla bla bla....
Jag är medveten om att min ansökan inte innehåller så mycket information, men jag tänkte att det kvittar då jag faktiskt nöjer mig med om ni skickar ut en lönecheck i månaden till mig.

Jag är en företagsam, mångsidig och initiativrik person och min fritid består av  min familj och mina djur. Tvspel och dator hör även till storfavoriterna.

Ps. Med den lön som GD har, så kan jag mycket väl tänka mig att jobba oxå.... Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0