Men va faaaaan!

Vad är problemet?
Varför har jag fått för mig att jag ska upp och mecka med det ena och det andra mitt i nätterna för? Dessutom få för mig att gå upp 05:45..... Totalt oförmögen att ens finna min väg till kaffekoppen, so what´s the point?
I det skedet gjorde jag det enda rätta... inte hoppa in i duschen, inte ta en kopp kaffe (hittade ju inte dit iaf) utan helt sonika tvärvända och gå upp och lägga mig en timme igen :-)

Nu sitter jag här, trött efter nattens bravader visserligen, men jag dricker min kopp kaffe.
Snabb spaning på arbetsförmedlingen  fick mig att inse att det inte heller idag verkar finnas jobb att söka.... kanske senare idag ;-)
Ska göra mitt bästa i försök att sluta liiiite tidigare idag, så jag hinner med allt som ska fixas innan kidsen skall skjutsas till Hallsta.

Kommentarer
Postat av: DD

....innan kidsen ska skjutas....



ibland läser jag liiiite för fort ;D



2008-10-27 @ 10:05:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cin

Hahaha... ja, hrm... det får ju en liten annan betydelse ;-)

2008-10-27 @ 12:35:36
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

Ta det bara lugnt..ni hinner!

Sen e det bara ni och dogsen en hel vecka!!

Glöm inte söndag kl 18(Nelly)

2008-10-27 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0