Lördag...

Helgerna räcker liksom inte längre till. Jobbar varannan helg, och de andra är fullbokade.
Jag skulle vilja införa en extra helg per mån, utöka dagarna med ett par extra timmar. Sluta "behöva" sömn för att ladda batterierna, bättre med utbytbara så kan man hålla igång hela tiden :-)

Extremt mysigt blev det igår kväll iaf.
Jag tände ljus i hela relaxen, startade bastun och släckte ner alla lampor.... mmmmm .... mysigt.
Sen kom svärmor och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, förrän ca 1,5 tim senare.

... då blev det nice ;-)


Så nice att jag i morse helt enkelt förträngde att jag skulle jobba... eller det gjorde jag redan i går kväll, när jag ställer klockan för att hinna med dotra till stallet (jag börjar tidigare) istället för den tid jag borde gå upp för att hinna till jobbet. Lite stressigt blev det, men jag hann... även om jag såg extremt nyvaken ut :-)

Håller på att kollar en sak.... som jag hoppas går i lås. Fixar ingen annan, så får man fixa det själv... hehe. Frågan blir om jag pallar.

Ikväll blir det middag och vin med P och T. Ska bli kul att höra om "huset" var ngt att ha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0