Leeeedig snart!

2,5 timmar kvar tills jag är slutar för dagen.

Sen ilfart iväg på hundkurs, med en sprallig hund som legat stilla hela dagen utan den minsta form av aktivering. Kursen börjar kl 20 så om jag har tur så hinner jag åka förbi och köpa lite köttbullar eller ngt som han inte kan motstå.

MattePatte är ju borta ikväll... ngt jippo med fantasytema som jag nämnde igår. Putt som 17 för att jag inte får komma med, då jag hade tyckt det varit superkul med det temat :-)
Hur som helst är jag ju då ensam med kidsen, som tyvärr redan kommer sova när jag kommer hem :-(
Men i morgon kommer de hem direkt efter skolan, och då ska det bakas kolakakor.
Fick iden från DD´s blogg, och mindes genast de goda kakorna som mamma brukade göra förr.
Nu har hon knappt tid att baka pga sitt företag. (Men skapa gör hon ju iaf).

Hur som helst. I morgon blir det bakandes av för hela slanten :-)

Sen, efter hundkursen idag... så hoppas jag verkligen att jag kan somna....



Kommentarer
Postat av: Annakarin

Ja det skulle inte förvåna mig men det kan jag säga att OM det händer......då har jag bra amunition... :=). Jag tänker mest...ATT FOLK ORKAR

2008-10-09 @ 19:07:03
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Underbar bild förresten

2008-10-09 @ 19:07:30
URL: http://ellerhur1.blogg.se/
Postat av: Cin

AnnaKarin: åhhh.... man kommer ju inte in på din blogg längre juuuu!

2008-10-09 @ 22:42:21
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0