hrm...

Filmens värld har utvecklats på ett fascinerande sätt.
Sitter och studerar en film från 1987... "Hårda killar dansar inte". Nu är det ju även skillnad mellan A och B filmer... och inom den kategorin hör väl denna till en D film isf.
Hur som helst så är det snabba, kvicka repliker kontra snabba, kvicka klipp. De går hand i hand.

Även om man skulle tyckt att denna film var bra 1987, så måste man väl ändå ha upptäckt detta?

Frågan återstår om jag verkligen har mod nog att se de ultimata filmerna som jag gillar, eller om jag bara helt enkelt skall minnas dem som jag tyckte att de var...
Poltergeist. Kommer den vara som jag minns den... eller blir jag besviken?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tror inte du blir besviken!!



Välkommen på födelsedagsfest ikväll med finska piroger, lapinkulta och dans runt granen.

2008-10-04 @ 16:35:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är av den meningen att man ska komma ihåg det som va. Att återuppleva på nytt gör en oftast besviken. Detta inkluderar gamla filmer (kanske Sällskapsresan undantagen...)

Vem skulle tex vilja krypa isäng med sitt gamla ex... Nä, kom ihåg dom fina stunderna, o titta framåt

/Limi

2008-10-05 @ 11:52:39
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0