Har ni sökt jobb??

Har ni registrerat er på ngn sån här sida, med allehanda information om dig själv, vad du jobbat mer och vad du vill jobba med, vilket erfarenhet du har osv osv

Igår var jag inne på en sida, och skulle söka en tjänst via dem. Det stod väldigt knapphändig information, men det var administratör i rubriken så jag tänkte "WTF" och sökte....
När jag blippat mig igenom alltihopa så kommer en ruta upp med texten:
"Skriv några rader om varför just du är rätt för den här tjänsten"

Då blev jag sittandes.... full av frågetecken.
Hur skall jag kunna förklara varför just jag skulle passa till tjänsten, när tjänsten inte beskrivs????
- för jag gillar papper???

Dagen på jobbet började faktiskt relativt bra. Det var mycket kunder.
Just nu står här faktiskt en liten farbror som har lika stora tofsar ur öronen som en lokatt har på sina öronspetsar... nice... tur att vi säljer nästrimmer... går faktiskt att använda även till öronen!

I kväll ska jag spela fable .. wohoooo!!!

Men först ska jag till studievägledningen då jag vill plugga lite på distans... wish me luck, mina betyg var visst för bra ;-)
Appropå betyd.. .hahaha.... jag såg när jag samlade ihop mina, att jag hade fyra i tyska, FYRA!! Ha ha... jag kan ju för fan inte ett ord ;-) Vissa saker raderar man snabbt.

seee u guys :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0