Gäsp

Efter 30 min powernap på soffan.
En till kopp kaffe....

... så hatar jag inte hela världen längre ;-) Den e ganska ok.

Nu däremot, har jag ganska så bråttom om jag ska hinna allt innan jag börjar jobba....

Have a happy happy rainday!


Foto: JAG


****
Kanske ska förklara mig en aning oxå.

Min käre make och jag har gått igenom ett X antal saker i vårt förhållande. Det jobbigaste, skedde för ca 7 år sedan.... och arbetet med att bygga upp förtroendet igen efter ett sådant svek har tagit år.
Lögner, svek och dubbel liv hörde nämligen till vår vardag väldigt länge... vilket de som känner oss vet.
Men vi tog oss ur det.

Dock inträffar det ibland, att jag sjunker ner och dras tillbaka till den tid då detta var högaktuellt. Oftast är jag trött, allmänt grinig eller upplevt ngt som påminner om den tiden.
I går... föll alla bitar på plats och bäddade för oro och backflash.
Samtidigt var icke min käre make hemma, som annars är den enda som kan "ta mig ur" den svackan.
Ni som följer Heroes.... som den tjej, vars ögon blir svarta och alla runt henne dör... utom hennes bror som är den enda som kan rädda henne genom att lugna henne och ta henne ur det ;-)
Som bäddat för ett utbrott av vulkanen m a o

Efter 3 tim sömn, så fanns det heller inga barriärer eller sunt förnuft kvar i min skalle.... och jag .... exploderade av hat.
Så om ni samlar allt hat på ett och samma ställe.... och koncentrerar det på en och samma person. Allt är denne persons fel. ..... Så vet ni vilket "kvittrande godmorgon" min käre make fick i morse.

Jag är inte stolt över det, men det är utagerat nu..... :-) * generat leende * He still loves me :-)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kärleken segrade! Vad söta ni e!

2008-10-09 @ 11:54:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lillan

haha visst e d mysigt =) folk är så underbart normala i detta laaaand :D

2008-10-09 @ 12:13:37
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Cina

Daniel: Yep, kärleken segrade. Jag slåss för det som är mitt ;-) hehe.

Visst är vi söta, denna bild hade vi på framsidan i våra "bröllopshäften" :-)



Lillan: Mmmmm... ;-)Än så länge slipper ju "vi normala" de här vita jackorna med spännremmar...hehe.

2008-10-09 @ 13:22:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0