spanien here we come!

Nej... inte jag. :-(
Nyss hemkommen från att ha skjutsat mor och far till Arlanda, inför deras månadsvistelse i Spanien.
24 gr varmt, vin med grannarna och färska mogna clementiner på trädet i trädgården.

Avundsjuk? Jag?
Inte det minsta!
Kan ju inte vara det när jag har möjlighet att praktiskt taget jobba dygnet runt, halka mig fram i den underbara kylan och däcka efter enbart ETT glas rött vin.
Hur skulle jag kunna vara avundsjuk?

I går när jag sökte jobb, som numera faktiskt (sedan ett par månader tillbaka) är en daglig rutin så räknade jag även antalet sökningar.
Igår sökte jag 17 st jobb.
Varje dag söker jag i genomsnitt mellan 5-20 jobb. Så man kan inte direkt säga att det inte finns jobb.... bara att antalet arb sökande har ökat markant då de inte ens har möjligheter att medd alla som inte får tjänsten.
Det blir nog inte så lätt för SE att ta sig ur.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0