Nope

Det funkade inte.

Jag kryper upp på min stol, med kaffekoppen stadigt i handen och ser ut på den grådisiga morgonen. Tar en liten sipp, och funderar på om det verkligen är så här det ska vara....

Eftersom jag körde iväg larmförsäljaren, så får vi säkert inbrott snart oxå.
Men vad ska vi med dubbla larm till?
Och vad finns det att stjäla?
Bilderna finns på säkert ställe, minnena med (de få som finns i skallen) hjärtat har redan varit trasigt så många gånger att det inte går att bära med från den kokong som det ligger tryggt i.

Den här veckan är härlig. Jag jobbar med min chef.
Inte för att det är jobbigt att jobba med den andre, men roligare med chefen. Samma humor liksom.
Man kan ju inte göra mer än hoppas att det blir samma på nästa ställe...

... men vaddå nästa ställe. Jag blir säkert kvar med den kassa lönen, och jobbiga arbetstiderna tills jag blir gammal och bitter kärring (jag är bitterkärring i dag, men jag är inte sååå gammal).

Får se vad det är för utbud idag då:

- Systemutvecklare
Mnjae... C++ utvecklare... har inte det riktigt

ja och så vidare.

Finns en massa webdesigns grejor, och det skulle vara kul... men ahh... theeeee soooooooohooooommer naaaaaahhhhhaaaaaaaaajjtsssssss!

... oki, nu kopplar inte hjärncellerna....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Känner så igen mej i jobb(sökar)eländet.

Det slutar väl oxå med att jag sitter bakom kassan på supputbåten i all evighet. Borde vi bli bittra tillsammans?

2008-11-11 @ 11:00:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cin

Jaaaa!!!

Kom hem till mig så skaffar vi lådvin och agerar bitterfittor dagarna i ända :-)

2008-11-11 @ 12:36:20
Postat av: Meuf

Vill du dra ett säkert kort och alltid veta att din dragkedja är uppe.

Kika in hos oss då!



Hallå!



Vi är två tjejer som nyss startat ett eget företag genom skolan, vi har nu försäljning på vår gemensamma blogg.



Hör av dig om, du har frågor eller funderingar eller om du är nyfiken på ”Zipholder”.



www.meuf.blogg.se

2008-11-11 @ 17:33:36
URL: http://meuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0