lugn kväll

Kallt som fan
Åka tåg
Åka fel
Åka rätt
Äntligen framme
Underbart god mat
En öl till det
Sedan hem igen
... och där avslutade vi faktiskt för kvällen.
TACK SYSTER OCH ANKI FÖR GOD MAT OCH TREVLIGT SÄLLSKAP!
Alla var så trötta, mätta och belåtna... att vi inte pallade (jag hade heller inte lust) gå vidare till krogen.
Jag misstänker även att den bitande kylan som omgav oss, hade mycket med att göra att vi inte ville ta klivet ut igen när vi väl varit inne och värmt oss.....

När jag kom hem så SOVER MIN DOTTER hos en kompis.
VA?????
Ja hon är 9 år, men hon har inte tidigare klarat av att vara borta (utom hos moster, mormor och farmor) över natten.
Grabbarna hade spelkväll, så jag gick direkt upp och knoppade istället.
Somnade som en stock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0