Kan man.... ?

- Ursäkta, jag har en fråga. Kan du svara på den?

- Det hoppas jag * blink, blink *

- Jo... vi har en spis... som fungerar alldeles utmärkt. Ugnen alltså. Vi har vanlig glashäll, och jag skulle vilja byta den till induktion.

- Eh... ok ... *ler och väntar på frågan *

- Under den här * mecka mecka och bända bända på visnings spisen * så sitter fyra sladdar som kopplar samman alla plattor visa bla bla bla bla......

- Huh.... * levande frågetecken, undrar fortfarande vad frågan är * ... Det gör det säkert. Som du ser är inte spisarna isärmonterade här, så jag har faktiskt ingen aning om hur de är kopplade * flin *.

- ... Jo, men så är det....

- Oki, om du säger det så * still waiting *.

- .... Visst borde det rent logiskt gå att ta bort denna över del och koppla fast en induktionshäll istället... för vi gillar ju ugnen... ?!

suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0