jag undrar inte, därför frågar jag heller inte.

- Vad betyder tecknet på din arm?
- Vänskap.... (suck, så trött på frågan - eftersom meningen, efter att den satt på armen, blev raka motsatsen)
- Okey, .... gissa vad det här står för ... blink blink flin flin säger kunden i samma veva som hon drar upp sin ärm.
 (suck, jag är inte intresserad av hennes tatueringar)
- Ingen aning, svarar jag  efter en snabb blick på hennes arm (Hur fan ska jag veta det?)
- Det betyder "vän" och han har en likadan, säger kunden stolt.

Jag tittar på dem, och förstår att de i detta läge vill ha  en vidare disk på detta ämne, vilket jag är helt och totalt ointresserad av anledningen till deras "gemensamma" tatueringar.

I DON´T GIVE A SHIT!!

Kommentarer
Postat av: Nillo

jag och david kanske kan fixa en likadan...då får den betydelse igen

2008-11-24 @ 08:42:08
Postat av: Cin

då tycker jag det tecken du har på handleden är bättre ;-) Den här ska bort eller tatueras över så fort jag känner att jag vill slösa mer pengar på det den förknippas med.

irro... men inte en prioritering ....

2008-11-24 @ 08:47:42
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0