Jag kan det här svaret nu....

Hej Carina,
Ännu en gång, tack för din ansökan till tjänsten som xxx hos XXXX. Vi har denna gång valt att gå vidare med andra kandidater då dessa antingen har andra meriter eller yrkeserfarenheter som vi söker.  
Med vänliga hälsningar,
XX

Den är verkligen underbar!
Jag kan den nu. Får detta svar flera gånger i veckan.
Inom detta område har jag ca 10 års erfarenhet..... Får jag inte ett sådant här jobb, så kommer jag inte få ngt alls.
Jag kommer bli kvar i butik.... bland tanterna.... de sura tanterna (även jag kommer höra till den kategorin när jag blir "stor")

Petar mig i näsan, rullar kråkan och fjongar iväg den... pillar lite i naveln och tar sedan sats för att skicka fler ansökningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0