Hurra

wow.... texten fanns visst... stenkoll bruden ;-)
Och så lilla lyckliga jag som genast får 3st!!! reklam kommentarer på en gång... hurra hurra hurra... måste nog firas med tårta tror jag... Fast nej just fan, ska itne äta tårta....
Får fira med en glass istället.... Nej just fan, inte glass heller.
Men en chokladkaka då? Nope, inget godis heller

Fan ... ibland är allt bara skit!!

Här om dagen såg jag en tjej på mcd.
Hon var där med en liten söt tjej som jag faktiskt tror var hennes dotter.
Det verkade som om besöket på mcd var höjd punkten för dagen (om man inte kan räkna med att tjejen var det, då hennes punkt var ganska hög pga de där ståtliga klackarna hon hade ... *avundsjuk*) och vilket barn skulle inte tycka det??
Hur som helst, så beställde de "nyttig mat".
Så nyttig som det går... eller som man lurar sig att man får när man äter på mcd, allt är ju relativt.
Tjejen: Liten burgare, bönsallad och juice
Flickan: 4 kycklingbitar, bönsallad och juice

Bara där ser man ju att de försöker välja ett nyttigare alternativ till den flottiga pommes och hemska läsken....
Men... Juice är ju itne så bra heller... hrm
Till "efterrätt" tar tjejen en mellan kaffe latte (?) och i den häller hon TVÅ påsar socker!!

Då undrar jag, när jag sitter där och glufsar i mig min burgare... varför tog inte jag bönsallad... den är ju helt ok, och säkert bättre än pommes med dipp....
Men jag undrar även:
Varför förstör hon hela sitt begränsade intag av socker och fetter, med TVÅ påsar socker i kaffet (och varför förstör hon kaffet?)?

Så det satt jag och funderade på medans jag själv satt och tryckte i mig min flottiga burgare och hemska pommes.

Men nu är det helt slut med det! No more fastfood!
Skulle vi mot förmodan äta där, så måste de bli nyttigare alternativ... Men helst inte alls.
Inget godis
Ingen glass

Nu är vi inte storkonsumenter av produkterna heller, men FAN vad sugen man blir bara för att man bestämt sig för att rensa kroppen!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Intressant.

Men kommer vi någonsin få reda på vem som styr "ödet" bakom kulisserna så att säga tror du?

2008-11-05 @ 13:38:22
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Fint skrivet och du har så rätt.

Så hur har du planerat ditt öde framöver då? Haha :)

2008-11-05 @ 14:37:31
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: DD

det är alltid så - så fort man bestämt sig för att bli sund så blir man så JÄÄÄÄ....sugen på just pommes och fet sås och godis. Det är jag ju aldrig annars!!! WHY???



Men två påsar socker i kaffet... =/



2008-11-05 @ 15:27:57
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha okej, låter som en bra plan.

Jag tror att jag tar efter dig, haha.



Hur är det med dig en dag som denna? :)

2008-11-05 @ 15:41:43
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Cin

DD...mmmm... det är frågan... sugen

2008-11-05 @ 15:42:12
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Suss

Hmmmmm vet du hurlänge pommes liger ch gottar sig magen innan den åker vidare ut ?????



Svar: Hela 5 veckor fy f n inge mer pommes för mig

2008-11-06 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0