Hrm....

Här om dagen (natten) så drömde jag en konstig dröm.

Pga överdriven träning, och ansträngande aktiviteter och stress... så somnade jag en kväll, för att aldrig mer vakna upp. Jag såg mig själv, hur jag hade stilla somnat in för natten, och hur min kropp sedan bara lade av.
Hjärtat slutade slå.

Efter det följde jag familjen hur de sörjde mig.
Ständigt i deras närhet utan att kunna tala om för dem att jag fanns där.
Som om jag var inspärrad i en annan värld, fast jag fortfarande kunde se och höra allt de gjorde.
Men jag kunde inte krama mina barn, och jag kunde inte trösta dem.
Jag såg hur de planerade min begravning och hur min make försökte sitt bästa för att få allt att gå ihop.

Sen vaknade jag.
Tom, och med funderingar över vad det betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0