hej

Jag är på jobbet nu.
Vi har två kunder i butiken. Ett par.
Syrran gör Latte, Bl spanar kunder. Jag kikar på kunderna...
Det är ungefär det som händer här.
Konversationerna med kunderna är så få, så det finns inte ens några roliga berättelser  att berätta för er heller.

Nu gör syrran rent espressomaskinen, och B städar.

I dag kör vi ett test.
Dogsen är hemma själva, och vi får se hur det går.
Efter Dévilles röj i köket här på jobbet (tuggade sönder julpyntet, kataloger och allehanda kartongmaterial) så måste jag finna annat alternativ än att han ska ligga här och ha det trist.

Det är kallt i dag... iskallt.
Och det regnar.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vill du jag ska värma dej?

2008-11-18 @ 13:38:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0