härlig härlig...la la la la la....

Rubriken har inte med något i texten att göra, bara en låt jag hade i skallen.

Dagen på jobbet var lugn och jag fick även möjlighet att stå mycket vid datan och mecka med det nya kassasystemet i lugn och ro.
Tycker det är jätteskoj med nya program, men avskyr att stå i stress och försöka få det att funka utan att veta hur.... eller ännu värre... inte kunna veta om jag gör fel eller inte, så jag inte kan rätta det.
Nope, gillar inte.

I morgon är jag ledig.... wooohoooo!
Mor och Far åker till huset i Spanien, och kommer inte tillbaka förrän vid nyår....
En snabb tanke, innan vi kollade resor, var att åka ner i mellandagarna och överraska dem.... men resorna kostade lite mycket.
Ska hålla utkik dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0