har ni tänkt på....

vad jobbigt fort dagarna går när man vill att de ska gå sakta, och vad sakta de går när man vill att de ska gå fort.

Jag ville göra massor i dag.... men nu är kl redan 23, och jag är trött.

FAAAAAAN!!!!!
Jag skulle ju ringa M!! 
Behövde ju dubbelkolla vissa delar i mailet.
Skit bajs röv! (ja, mitt ordförråd tillhör de tomma delarna i min skalle).
Måste slå en pling i morgon.
Fredag 5 = ?
Fredag kl 5 (dvs i morgon) eller fredag den 5e, eller skriften fredag med en feltryckning? 

åhhhh... vad jag vill gå och se Twilight!

Kommentarer
Postat av: mia pia

fredagen den 5 december=)

kramis

2008-11-21 @ 12:33:42
Postat av: Cin

Ahhh... .then I know... komplikationer, men jag tar det via mail eller tele... röka?

puss

2008-11-21 @ 13:10:07
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0