Godmorgon

... tänkte skriva en del här men min käre make tyckte visst att min tid skulle gå åt att disk däck till volvon via tele i stället....
Så här i efterhand måste jag erkänna, att det gav mig verkligen mycket.... verkligen...  allra helst när jag, innan han åkte, satt och försökte söka på ky och läsa samtidigt som han snackade, suckade, stönade och skrek.
Och nej, han hade inte en skön stund för sig själv.... han sträckte på sig och låter mer än kidsen när han väl sätter igång.

Måste försöka finna ett sätt att få lite "lugn och ro" i hemmet, allra helst om jag nu ska börja plugga (för jobb verkar man ju inte kunna få ngt).
Skriver mer på jobbet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0