finally!

Dags att vakna kanske!

K - Åh, den här vill jag ha! Men jag väntar till julrean för den är så dyr.
J - Det här ÄR "julrean".
K - Nejdå, det kommer bli billigare sen..... i mellandagarna.
J - Nej, det kommer det inte. Folk köper inte kyl /frys i julklapp... därför finns det heller ingen anledning att ha "julrea".
K - Jodå!

Kunden går därifrån med ett nöjt "Jag vet nog jag" leende på läpparna... och jag går tillbaka bakom disken.

Dags att vakna kanske, för det känns som om jag missat ngt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är alla kunder sådär insnöade...?? :-))

/Limi

2008-11-27 @ 20:43:17
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Nillo

Limi: 90%av alla...jag jobbar på samma ställe!

Hade själv en för ngn vecka sen enn kaffe bryggare..men vad som hände var prishöjning 200:-

Skall bli roligt när de kommer in igen!!

2008-11-28 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0