allra käresta syster!

Snart är det min dag... jag fyller 25 ... igen.
Syster, min söta, hade planerat en kväll med "ta bort Cin´s depp" bakom ryggen på mig.... till min stora förtret, så planerar hon allt med "M mr utan koll" s informationsbas.
Även denna gång.... så har inte M koll.....
Så när syster glatt presenterar tid och plats för överraskning.... så börjar min förvirrade hjärna snurra på spänn... Hur ska jag kunna vara på två platser samtidigt?

M&P - där vi båda har så svårt att få tid över - där en mysig kväll med middag och vin..... eller Vinprovnings grejs med syster i stan - som inte heller sker nu för tiden.
Hur jag än tänker och planerar så går det inte ihop.
Hittills har jag kommit  fram till följande lösning.
M (feminin) kommer med mig, och P och M (maskulin) stannar hemma med kidsen ;-)

Nä..... tar det som det är planerat, inte ändra inte mecka.

Om ni inte redan listat ut det, så vill jag även tillägga att jag 50 11 tusen gånger redan tänkt på hur mycket det suger att jobba helger!

Igår kom käre syster även tidigare till jobbet, då jag stod där utan förmåga att få tårarna att sluta rinna.
"Can I keep you?"

*****

I går var vi ute i skogen med O´s klass.
Det var en bunt skrajsna med ändå spända 7 åringar som knatade runt i snön tillsammans med ett stort antal föräldrar.
Öppen brasa och mörker aktiviteter :-)
Snön som dalade ner gjorde det hela ännu bättre oxå :-)


Kommentarer
Postat av: Nillo!

Yes you can! ;-)

Och mecka gärna;-)lite...

2008-11-20 @ 10:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0