Vart ska jag börja?

Fredag!

Sitter och lyssnar till Mattes träningsflås..... känner mig nyttig bara av det ;-)

Dagen började liksom gårdagen slutade... med  huvudvärk. Så det blir inte någon lång skrivelse idag. Kanske blev det förmycket sol igår... haha.

Nu ska jag ut med dogsen, städa, fixa baksidan och vika tvätt..... sen måste jag införskaffa maten till i kväll.... vad ska vi bjuda på?    vet inte riktigt vad jag ska fixa.... lite tom i bollen i dag.
Mina hjärnceller för konstanta disk med varandra
-"hrm... vad ska vi göra för mat idag"
-"grilla korv"
-"Kanske fläskfile med potatisgratäng och sallad. Vitlöks sås och vin....."
-"grilla korv"
-"eller ska vi ta fläsk karrebitarna....."
-"grilla korv"

.... AHA!!! Nu har jag det!!!
GRILLA marinernade kycklingspett, med kall curry/vitlöks dipp, ris och sallad.

dags att sätta igång....

"vi ska sy och vi ska sticka, vi ska göra det med hicka..... (eh....)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0