Varmt....

Alltså, man ska inte klaga... men när man ska storstäda och fixa... så är denna värme väldigt jobbig.

Huvudvärken håller i sig och jag har inte några tabletter hemma. Inte gör det saken bättre att jag kutar runt och städar utan att dricka vatten heller... haha
Men vissa saker måste göras, och då är det bara att bita ihop.

I väntan på att golven skall torka, sitter jag nu här och knopar ihop några rader... vet inte riktigt vad jag ska skriva om dock.

Jo, igår testade vi ju att göra en uppsättning på Svägerskan inför bröllopet. Hon hade ett exempel,som var väldigt fint... men inget jag klarade av att göra.... så vi satte i lite löshår, lockade och började mecka.
Efter ett tag var då allt färdigt (lång stund) och det var dags att se vad hon tyckte.
men både hon och jag reagerade med:
"Näääää"
Det var liksom inte hon. Håret var jättefint... men hon skulle ha lite rufsigare och lite coolare.
Så vi slet ur löshåret och gjorde en enklare variant, med luggen annorlunda... och tjing... där var den.
Jag tog ingen bild dock.
Det hade dessutom tagit betyldigt längre tid än vi först trodde... så sminkningen tar vi en annan gång.

Shit... kan inte tänka knappt.... ont i huvudet som fan..... 

Nu är iaf golvet torrt och jag ska fortsätta med mitt meck... men vänta... näää ... ska hämta grabbarna först tror jag.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0