Vad är det med folk???

Först så får jag iofs en tacksam kommentar: "Oj vad du är lik kronprincessan".....
Då blir man ju lite glad... sedan kommer undran... vilken av dem? Den som är vacker och eller den som liknar kungen... hrm... hihi
Sen lite senare så kommer en annan kund som envisas att stå precis intill mig, envisas med att röra vid mig hela tiden... grrr... de som känner mig VET att om det finns något som äcklar mig hos främlingar så är det just detta RÖR MIG INTE!!!!


För övrigt började denna kronprincessas morgon redan vid 04:00 i morse. Detta pga att det manliga nattsällskapet började röra på sig och skulle (ok, min man .. .men det lät iaf mer intressant som manligt natt sällskap, för det är han ju oxå ;-)..) iväg till Grekland!
Efter det var det stört omöjligt att få en blunds sömn...  men jag hann med väldigt mycket i morse iaf ;-) hahaha!

Just nu har jag en väldigt irriterande känsla. Jag vet inte vad den betyder, eller om den överhuvudtaget betyder ngt alls... men den vägrar lämna mig. Obehagligt. Vet inte ens om det är possitivt eller om det är negativt. Bara en klump i magen som vägrar släppa!!
Undrar vad menas och varför.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0