Torsdag...

Ledig dag nr 1

Kallare än tidigare ute, och det känns i lederna... hastigheten dämpas. Men det gör inget, är ju ledig som sagt och då hinner jag göra allt iaf. Bara lite saktare.

Man måste ju förstå, att saker och ting som sker... sker utifrån ens egna agerande. Vare sig man tycker det är rätt eller fel.
Så av vilken anledning kan man då egentligen klandra andra? När felet egentligen ligger hos en själv.
Dessutom så är det ju oerhört mycket enklare att hålla sig till den raka sanningen... eftersom lögner och påhitt uppdagas alltid en vacker dag.
Det som då i ord, kändes bra och tillfredställande för en person... sårar en annan.
Inte heller besitter alla människor förmågan att kunna be om ursäkt, och SE vad man själv gjort. Att man sårat fast man inte menade det.
Och då är det heller inget att ha... varför skulle man gå omkring och vara rädd för att bli sårad, när det finns andra som inte gör så? Det vore ju självplågeri.

Testar Ellens soppgrej....
Måste säga, att jag ser ju hur det verkar (på Ellen) men jag känner mig inte det minsta tillfredställd med en kopp soppa :-) . OK men det är bara 6 dagar, så jag måste försöka stå ut.

Undrar hur man får värme i huset... hrm

... så då var service bokat på pannan

Kommentarer
Postat av: S

Hoppas jag har bett om ursäkt om jag gjort nått, för just nu är jag virrig till tusen o sagt många elaka saker till folk som jag inte menat men allt har varit så upp och ner men jag tror jag börjar få ett litet grepp om min vardag , och det enda jag saknar o önskar är att allt skulle vara klart med alla papper, delningar allt annat men men det blir bra tillsist de vet jag. Nu kan jag äntligen växa och känna mig hel så småningom. Hoppas ni får riktigt kul på hippan, härligt att komma ut lite . Önskar er lycka till och hoppas bröllopet blir kanon fint sen. Kram

2008-05-15 @ 16:25:11
Postat av: C

Du har inget att be om ursäkt över Suz

2008-05-15 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0