Tisdag ....

En mycket mycket trött dag... Mannen är bortrest, men av någon anledning så vaknar jag iaf av att någon snarkar så brutalt att det ekar genom min skönhets sömn... Min käre mor hade fått för sig att lägga sig på sådant sätt att ALLA små kryphål för luft täptes igen och ett extremt snarkande ljud genomskar alla andra ljudvågor...

... resultat... = Extremt trött idag ;-)

Nej nu ska jag inte bara skylla på henne, jag har sovit dåligt i allmänhet oxå... så det är inte bara hon som stör min sömn. Jag sover allmänt dåligt just nu....


***

På lördag är det hippa då rå. Trist att inte kunna vara med hela dagen, men kommer iaf sluta upp till kvällen. Nice med lite utgång ..
Kanske skulle få röven ur och färga håret tills på lördag nu oxå... kom på att jag inte gjort det sedan Januari (!).
skojsigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0