Tisdag... sista lediga dagen :-(

Ja, fast egentligen... varför ska jag klaga? Jag har ju ändå varit ledig i 6 dagar nu, och det är ju nästan jämförbart med semester för de som jobbar.
Ja nu jobbar ju jag oxå, men som jobbar heltid..... Hrm... vad konstigt det blir... kanske för att jag mer ser detta jobb som extrajobb, även om jag jobbar mycket.

Idag kan det vara dagen DET!
Dagen då vi får se om vi bor kvar och köper sura, köper ngt hur runt om.... (uppsala, västmanland, södermanland) eller om vi helt sonika drar utomlands...!
Aldrig varit i det land som isf skulle vara aktuellt, men erbjuds ett bra jobb... så är det ju bara att följa jobbet.
Det kommer bli många långa timmar idag.

Och just dessa timmar hade jag tänkt att jag skulle fördriva med att klippa det sista på gräsmattan (vilket sket sig, eftersom mina händer är näst intill obrukbara idag... men kanske senare idag :-)...), tvätta och handla maten.
Det enda jag egentligen sitter och väntar på är att försäkrings snubben ska komma och kolla vattenskadan, för att se om det är ngn skada... eller inte. Hur som helst så vill jag iaf byta ut de reglar som blivit skadade och det innebär att jag isf måste riva hela väggen... so be it!

Så här nu i efterhand, så kan jag tycka att jag var liiiiite dum som inte frågade VILKEN TID han skulle komma idag. Förmiddag eller eftermiddag. Så det var bara att kliva upp... gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0