Osså blev de kväller....

Happ.... Nu är näst sista dagen på ledigheten slut. :-(
Tycker inte att jag gjort så mycket, men fick faktiskt en del gjort iaf.

Hur många har klippt en gräsmatta för hand? Jag kan iaf sålla mig till den skaran, även om jag kanske inte gör det med stolthet... men vad gör man när mattan ska klippas och det inte finns någon gräsklippare till hands?
Frågar grannen?
Nej, klipper för hand. Lite sport måste det ju vara oxå.

Sen har jag äntligen gjort iordning "min hörna" i badrummet. Mitt smink. Mina smycken och mina parfymer... Alldeles egen hörna :-)
Nu gäller det bara att hålla den åtta åriga (snart nio) dottern borta från mina prylar.

När jag ändå var igång, så skurade jag ur allt. Från golv, tak, väggar.... allt!

... och nu tänker jag gå och lägga mig. Med mina underbara härliga öronproppar som jag äntligen hittade!!!

Godnatt, sov gott.... dröm sött men inte blött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0