Härligt!!

Nyss hemkommen från en lång promis, med paus i hagen. Så skönt att vara ute och röra på sig :-) om solen varit framme lite, så hade det varit great!!
Men vädret var itne för dåligt det heller.

Har tänkt på en sak.
Vad skriver ni om i era bloggar?
Jag menar, skriver ni om er själva (tror de flesta gör så) och det ni själva upplever... Vissa skriver om mode, vilket säkert är kul att läsa för de som är intresserade av det.... eller målar ni upp en falsk fasad som egentligen återspeglar exakt hur ni är som person - en falsk fasad? Där de öppet går ut och kritiserar var och varannan person, utan att se sina egna brister.
Tragiskt att leva sitt liv baserat på en målad fasad. Påhitt som inte existerar, och verkligen passa in på "stor i orden, fruktansvärt liten på jorden".
Synd bara att alla runt om går på "snacket". Men det är väl så med de som är begåvade med talets förmåga. Tänk vad långt de skulle komma i livet, om de höll sig till verklighet och sanning. Vissa genomskådar ju dock och drar sig undan.

Nej, då föredrar jag att skriva om mig själv. Om vad jag upplever.
Den som inte vill läsa om mitt tragiska leverne (?) har ju faktiskt oxå valet att inte göra det....

Nu är kl 12:00 och snart (14:30) kommer småtjejerna hem och röjer ;-)
Själv ska jag baka det sista, och sedan fixa till mig inför morgondagen - Hippa u know!

Bokad tid hos läkaren - finally - för utredning. Att det gör ont, det vet jag ju... men inte varför och om det finns ngt jag kan göra för att dämpa smärtan.

Kommentarer
Postat av: nillo

HAHAHA!!!!!!!!!!!!!

Besatta???

kram kram

2008-05-16 @ 16:04:09
Postat av: Cina

Jaa... de kanske är så.

Fast iofs så får man väl acceptera att det är så, så länge de själva mår bra av det. OM de mår bra av det....

;-)

2008-05-16 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0