Fredag....

Öööööhhhhh.... Vad segt att gå upp idag! Vill inte, vill inte, vill inte! Så trött!!

Det blev ingen rivning av vägg igår... hamnade med att mecka bike. När jag dessutom meckat klart och upptäcker att de är helt snea, så blir jag så lack. Ett hål är sneborrat så hjulet blir jättesnett... på båda två!!!
Bara att lämna tillbaka, och kidsen fick se dem.... men så ska de bytas.

Uppdaterade bloggen igår vid 20:53 men inlägget försvann :-( Allt är helt borta!
Kanske ngn "vän" som luskat ut lösenordet och gått in igen?
Nej, det är ingen risk.
Nu har jag ett "vän"säkert lösenord.
Jag missade nog bara att spara inlägget i ren frustration över att jag itne fick igång bikens.

Man får inte en bra dag, man skapar den!

Snark,
Återkommer när jag vaknat ;-)

*****
11:36
Uppe... går... men har fortfande inte vaknat...  återkommer.

*****
14:41
Gäsp... booooring!!

*****
17:47
Lite mer än en timma kvar...
Fick uppdatering från min käre make ang bikens.
Han fick lämna tillbaka dem i väsby... där de även informerade honom om att det var lustigt att jag fått köpa just dessa, då det gått ut mail för ett tag sedan att de skulle återkallas, då det var samma fel på hela sändningen!!!
Hrm... alla STADIUM läser tydligen inte sina personal mail.....
Hur som... vi fick iaf lämna tillbaka dem utan strul, och min käre make fick tillbringa em med att leta efter nya....

De finns ju över allt, men det är bara den mindre, smala modellen. Den vi är ute efter är lite kraftigare och större...

*****
19:59
Barnen har nu fått nya, fungerande kickboards.... (som denna modell hette).
Arbetsdagen (som mestadels bestod av att rulla tummarna, i morgon skulle Jens ta med sig monopol så vi kunde spela..haha) är nu över...

******
22:45
Och så var även denna dag över. Dags att gå och lägga sig.

I morgon är det jobb igen, men sen kommer jag hem till färdiglagad mat, grillat och vin.... mmmm...
Hade varit mysigt att tillbringa kvällen med våra vänner på baksidan, men vi har inte riktigt hunnit färdigställa den för sommaren, så vi får sitta på framsidan denna gång.
Förhoppningsvis har vi hunnit färdigt med baksidan tills värmen kommit för att stanna så våra barn kan lattja i poolen, medans vi föräldrar sitter och småsnackar, myser efter maten... mmm.... värme!

På söndag är det mors dag, så då blir det överraskning för mamma lilla... måste ringa syskonen och styra upp.

Pssst... En flicka har flyttat till vårt område.
En liten flicka som Oliwer fattat tycke för.
Enligt honom skall han nämligen gifta sig med henne ;-)... hihi... så sött.
De går även i samma klass....
Idag när jag kom dansandes med mina "dääns moves" ut mot hallen så hade Oliwer även släppt in hennes storebror... och där kommer Oliwers mamma åmandes till "you´re the one that I want.. ho... ho... ho"
Dock så slutade jag genast dansa, när jag insåg att det var fler än familjen hemma.... och jag får väl skatta mig lycklig.. lite fnissandes.... att hennes bror inte är så gammal att han bryr sig... hahahahha

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sussie

Nej, fy va arg man blir när de blir så. Varför ska saker vara sönder innan man ens använt dem. Köpte själv en ljuslykta igår in pakiterad och va är den när man kommer hem jo precis trasig luckans glas i två delar och luckan sitter snett suck också bara att byta.

Hoppas du får tag på nya bikes och du som ändå köpte lite dyrare för att de skulle vara bra.



Kram

2008-05-23 @ 09:25:43
Postat av: C

Yep!

Äran gick till matte att fixa ;-)så nu är de nöjda och glada :-)

2008-05-23 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0