Dagen DET!

I dag är det dags. Athenes sista besök hos vetten kl 18:00.
Försöker att inte tänka på det.
Just nu ligger hon i solen på altan och kämpar med ett märgben, som hon älskar.

Dagen är dock inte bara av sorg, utan även av lite glädje och hopp.
Var på arbetsintrevjuv idag på ett MYCKET intressant jobb. Hoppas jag får det ;-)
Dock är jag lite besviken på mig själv över att jag itne begärde mer i lön... för när jag fick höra vilket företag det var.... så visste jag sedan en tid tillbaka att för rätt person, så betalar de GRYMT bra. Men men... får jag det jag begärde så är jag iaf "back on track" och borta från "låg inkomst".... Sen är det bara att jobba och visa vad man går för...

Hoppas hoppas hoppas.

Tänder ett ljus för Athene!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tänker på er idag... Kram

2008-05-08 @ 13:07:38
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: C

Tack :-)

2008-05-08 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0