Äntligen måndag!!

Faktiskt så måste jag säga att det är första måndagen på länge som jag verkligen känner "äntligen måndag" inför ;-) Ingen värk, solen skiner (inte varmt med det ser fint ut).

Jag ska försöka riva ner väggen idag... se hur det går, finns inget material för att bygga upp den igen, men det löser sig
:-) haha... om inte annat så blir det så störande att man måste bygga upp det..

Ska dricka upp kaffet, och sedan ut i solen och mecka lite...

*******

Japp... då har jag rivit väggen.... och ringt försäkringsbolaget. För döm till min förvåning, så är det fuktigt även där. Bra jobbat grabbar, såg inte er utrustning det eller slarvade ni?
Så även om jag hade tid och ork... så blir det nu stående ett tag till.
Nu är det ju inte helt hundra på att det verkligen är så farligt som jag tror, men jag vill iaf att de kommer hit och kollar innan jag bygger upp skiten och säljer huset... merde!!!





Efter vad vi gått igenom så känns det här väldigt illa....


Sätter väl mig och rensar ogräs istället då... hrmf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0