What the fooooooo....!

Så kan man väl inte bara göra!!

Idag ringde det på min mobil (duh) och jag hann som vanligt inte svara då jag jobbade.
Samtalet som jag missade, visade sig vara från en rekryteringsfirma... so far so good....

De lämnade namn, nr och sa att de sett mitt CV på manpower och hade ett jobb som jag verkade passa super för just med tanke på mitt CV.
Så jag ringer upp.....
biip biip...

Jag får tala med den ngt förvirrade karln som ringt mig... och jag riktigt hör hur hans hjärnceller försöker springa i arkivet och söka i alla papper om varför han ringt mig 30 min tidigare....
Han mumlade ngt om ... ah... väsby... gymnasiumskola...  super.... lite virrigt... återkommer så fort han har alla papper framför sig....
Och så lade vi på. Han skulle ringa tillbaka efter en liten stund.

Men icke!
Ingen har ringt. Haha....

Nu sitter jag här... kl 22:09 på kvällen och funderar på VART i min CV står det ngt som kan vara intressant för en gymnasieskola?????
Efter exemplar av vad som kan användas som skräckexempel när man itne sköter sin skolgång eller... hahahahaha!!!

Nä... men grymt nyfiken är jag iaf. Jobb i väsby skulle ju faktiskt inte vara helt fel.

Så vi får väl se om han ringer igen..... om han finner sina papper....

Nu ska jag tappa upp ett bad, med bubblor... tända lite candles, fixa lite coooosy..... mmmmm....

Hey, och don´t forget!
Du liten, I still care and love! Men jag har inget motgift mot gaddarna.
I´ll meet you somewhere in dreamland, somewhere in dreamland tonight....



Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: malin

familjen har en brun labrador på 3 år och jag har en setter/flat/labrador-valp. våran förra labrador hade stela haser som det till slut blev brosk i + att ländryggen tröcks ihop... helt sjukt. och vi märkte inget förrän vi röntgade han för att vi tyckte han gick konstigt.

2008-06-24 @ 22:28:35
URL: http://malloosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0