Torsdag... avslutning

Yep, så var det... avslutning och läkarbesök. Det efterlängtade läkarbesöket.

Avslutningen skedde utomhus, i vanlig ordning.
Kidsen var så glada och stolta över sina kreationer och jag måste säga att bakelserna som jag gjorde var finast av dem alla :-) Det är så skoj... hehe. Alla smakade ju likadant, så eftersom jag älskar att jämföra så måste det ju ske på utseendet.. hehe.
Känns skönt att kunna engagera sig i barnen och deras skolgång, önskar dock att jag kunde göra så med alla hjärnceller på sin plats. Lite kaos i ledet kan man ju säga.

Gjorde även provsminkningar på Joi....
Grönt? .... Nääää
Brunt?..... Nääää
Rosa/Lila?.... Jaaaaaaa!!!!!

Carina Forsberg is:
Hera
You are Hera, the goddess of marriage and wife of Zeus. Relationships are sacred to you, and therefore, you may be jealous at times. If you do get hurt, you take revenge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0