Söndag... hemma igen :-)

Japp, då var vi hemma igen :-) Efter en mycket mysig och underbar helg, med massor av trevliga människor.

Resan började på fredag vid 12 tiden då Per och Fia kom hit. De skulle åka med oss till Håverud. Per hade förberett med en låda öl, som vi som INTE körde skulle släcka vår törst med.
Jag vill med detta då tillägga att stackars Matte körde hela vägen.

Vårt resesällskap är nyförälskade och hade inte träffats på en vecka, så ni kan gissa hur mycket dräggbytande det blev under resans gång.. ;-)

Det tog lite längre tid för oss, än de i de andra bilarna... då vi fick stanna på betydligt fler kisspauser än dem.
Men vi hann iaf mötas upp vid lunch, även om de var klara när vi kom dit ;-)

Resan tog oss totalt 6 timmar... i bil.... med öl. Nog för att jag tycker synd om oss som drack... då vi blev kissnödiga hela tiden... men jag tycker nog mest synd om Matte som tvingades lyssna på oss... hihi.

Väl framme så hade vi fått rum i Annexet... tillsammans med Per, Fia, Mattias (fanns en jävla massa Mattiosor där) och hans fru. Vi hade alltså ett helt hus för oss själva... super nice... gammalt underbart hus!! Med en egen stor trädgård oxå som vi kunde sola och isolera oss från de andra hotellgästerna :-)



Nu tog jag tyvärr inte så många bilder på inredningen i huset, men ni får helt enkelt lita på mitt ord när jag säger att det var mycket vackert hus.
Hela... hrm... samhället, låg dessutom med en sjö i mitten... Underbar utsikt från alla håll och kanter!

Fredag kväll bestod sedan av mat och dryck med alla gäster i brudgummens föräldrars hus... vid vattnet... så nice. Dessvärre hade inte jag med mig min kamera då, men jag fann en annan... större... coolare kamera som jag gick loss på under kvällen. Killen som äger den... har då även bilderna :-(

Nu lägger jag in lite fler bilder som tagits under helgen, så ni får en liten inblick i hur fint det var... bilderna får tala för sig själva.

Åh... vigseln var jätte fin... vid vattnet, och utgångsmusiken (nu var vi ju ute, men ändå... slutmusiken) var starwarsmelodin (såklart). Inte heller var det en liten ljudspelare som spelade musiken, utan det var riggat så det hördes från alla håll och kanter, trots att vi var utomhus. RIKTIGT cool känsla som de förmedlade!!

Nu till bilderna....





Vad ska man säga.... Det har varit en underbar helg!!!!
Jag har så mycket att berätta, och så många bilder... att jag kommer nog skriva om detta ett par dagar framöver... orkar inte skriva allt på en gång ;-) Så ni får stå ut med det ;-)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0