Onsdag... last working day for a while...

Yes, då var det onsdag... och ärligt talat så orkade jag inte sätta mig och skriva ett morgon inlägg i bloggen.
Är så trött på att sitta framför datan hela dagarna... eller stå menar jag, så ögonen är helt igenkorkade när jag väl kommer hem sen...

Fick höra en sak igår, och det hade ju verkligen varit jätte roligt... om OM inte fanns. För alltid så är det ju så, att det hade varit på ett sätt... om OM inte fanns.
Men men... man kan inte få allt här i världen, det är ju bara att stilla hoppas på att detta OM inträffar till nästa år istället. Funkar ju det med liksom... haha.

Trodde jag skulle vara ledig i morgon, men jag hade visst dubbelbokat mig en aning.
Utvecklings samtal direkt på morgonen vid 8 tiden.
8:45 har jag anmält mig som frivillig funktionär för Emilias frilufts dag.... fram till kl 13:00.
Och efter det är det dags att packa iordning lite, kolla om ngt behöver tvättas snabbt inför resan....
och sedan BÄR DET IVÄG FÖR ATT KIKA PÅ HUSET!!!
Tar ju ett tag tag att åka dit, så vi måste vara säkra på att vi verkligen hittar oxå.
Måste dra vid 15 tiden senast, då vi har tid bokad vid 17:00
Hoppas verkligen att det är så som vi fått förklarat och dyl. Har kollat upp allt med kommunen ang området och det blir bara bättre och bättre.
Priset, läget, utseendet, marken... I just love it!!!

Håll tummarna :-)

Fick ett par skor av syrran igår. Just my stile :-)
Svarta, låga OCH MED MIN ÄLSKADE DÖSKALLE PÅ!!!



Skulle kunna skaffa mig betydligt många fler skor, men denna får räcka nu :-) hehe...

***

15:08
Undrar hur det går för min vän utan kontaktmöjligheter... Hur ska jag göra nu när jag undrar hur det går för henne? Hrm... helt sonika ta och svänga över och säga hej snarast! Antingen är hon hemma, eller så inte. Ska lämna över en del kläder till henne oxå.. har ju rensat ut lite.

Upptäckt att jag saknar vissa saker, som jag nu aldrig kommer få tillbaka.
Varför lämnar man inte tillbaka sådant man lånar av någon???

***

17:25
Äter en massa slushies.... mmmm.... för övrigt gör jag inte så mycket. Surfat lite, tittat på Advokaterna... Zappat bland tv kanalerna... åh... just det, jag är på jobbet ;-)

***
20:44
Nu är jag hemma och har 4 st lediga (hektiska) dagar framför mig.
Direkt placerad vid datan för att fixa iordning bilderna som matte skall lägga på skivan ;-) Bröllopet är i helgen och då skall allt vara klart.
Musiken och bilderna...

Godnatt sen!
***

Kommentarer
Postat av: Nillo

Lycka till med titten...vi kommer efter ifa det blir ngt:-)

Och ha en underbar weekend!!!

Ps peter blev 12,15 idag farbror till en liten tös:-) Fatta det blir köpa kläder:-)

Love yu

2008-06-05 @ 13:08:11
Postat av: Cina

Åhhh... en tösa bit!

FAN att alla Emilias kläder givits bort!!!

puss

2008-06-05 @ 14:00:37
Postat av: Nillo

till vem??:-) nelly kanske

2008-06-05 @ 14:12:32
Postat av: Cina

Nej... dessvärre inte :-(

Fast lite finns ju där iaf :-)

2008-06-05 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0