Nu är jag här igen...

Men jag får ursäkta mig med att jag faktiskt inte har någon korsordstidning med mig i dag heller. Hittade den inte i morse så Déville kanske har tagit den och ätit upp den....

... Hur som helst. Har ni tänkt på det här med åldersnojja?
För varje sekund som går, så blir man bara äldre och äldre. Om man itne tar tillvara på sitt liv, och lever det så som man vill... så slösar man varje värdefull sekund på skit.

* Just nu har jag slösat 5 sec av mitt liv på att stå och stirra på alla ointressanta människor i foodcourten *

När jag kommer hem kommer jag vara så trött av att ha gjort NADA så det typ bara är att slappa som gäller.
Fast som tur är har jag ju dogsen, och kidsen är ju vakna lite längre nu med (sommarlov) så jag hinner ju umgås med dem och få lite kvalitetstid även fast jag jobbar...

Nu är det jag tänkte på, tomt... och jag har egentligen inget mer att skriva... för sekunden. Men om jag loggar ur och ner, så kommer jag säkert på ngt mer som jag känner att jag vill skriva om.

Har ju iofs många "osagda meningar" som jag bara skulle vilja skrika ut, så det känns bättre ... men då återgår jag ju till den där biten med att slösa tid på skit... så bums bort med de tankarna.

****


Hahahaha... shit vilka människor det finns....


Just nu står en kund här i butiken, farbror såklart.

Han ska reklamera en electroluxprodukt...
Eftersom det är ett "handhavande" fel så är det inget som Service tar i.... Inte heller hade han kvitto, och det var "vårt" fel.
Hrm...
30 min senare
Äh... orka skriva mer. Han var ett miffo, det räcker ;-)

****

Nu ska jag äta en chokladboll :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0