Efter noga funderande....

... så kom jag fram till att jag idag är alldeles för fantasilös för att komma på en bra rubrik.

Efter att även ha beskådat bilderna på min fot... så anser jag mig vara i enormt behov av fotvård. Undrar när min man ska ge mig det.. (har ju bara väntat med löftet sedan Emilias förlossning... )
Men eh! Vänta! Jag har ju ett eget kitt hemma... fixar själv :-)

Idag har jag försökt hålla mig från datan, då jag bara får huvudvärk när jag står här och hänger... Hade t o m korsord med mig att lösa, men nu står jag här iaf...
Sitter ner emellanåt då foten ömmar... men jag kan ju liksom inte sitta där när det kommer in kunder...
Även om de inte handlar ngt så måste jag ju stå "up front" för så gör man! (fast det där med oskrivna regler har jag ju hajjat att folk i ren allmänhet skiter fullständigt i... )

Leon och Noel hämtas i dag av Mattias, tillsammans med våra barn. Inte lätt för P&M, vet ... har ju setat i samma sits. Även hon står ju i butik, med dessa förb butikstiderna.. .och kör det ihop sig... ja då kör det ihop sig.

och i kväll så är det städning och tvätt som gäller samtidigt som jag .......... (kunder som stör)

... och nu i efterhand kommer jag faktiskt inte ihåg alls vad jag skulle skriva...

Sedan de senaste orden har jag ju då kommit hem. Finally ledig.
Suger faktiskt när det enda jag gör är att räkna dagarna som jag jobbar, och dagarna jag är ledig... tick tack, tick tack!....

Möhippan igår gick mycket bra. Det var den billigaste möhippan jag någonsin varit på ;-) Skönt! Gick en del till Håverudsbröllopet.... (men shit vad nice det var, vackraste utomhus jag någonsin varit på).

Hur som .. det blev en lugn middag med en mycket chockad och förvånad blivande brud. Det är så kul när "kidnappningen" lyckas... (Jag vill mig minnas en kidnappning.. Men äh... skit i den! ) och vi intog det bokade bordet.
Jag tog en sallad (mycket god och fräsch) och efter det gick vi för att glo på fotbollen.
.. sen så var det kväller...
Den "riktiga" möhippan kommer när denne brud inte längre är hög gravid.

****

En ny grill har vi oxå :-) EN RIKTIG BJÄSSE! Cool som fan!
Den är nu även ihopmonterad inför helgens besök.
Ska bli nice att umgås med riktiga vänner.
Synd bara att jag ska jobba på lördagen, för då blir fredagen så kort ;-) hehe.



PUh... vilken röta... vi fick efter mycket om och men ut den till baksidan... den var lite stor ;-) hehe

****

HAHAHAHA
Viker mig dubbel av skratt....

****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0