Bakis som fan!!

Huvudet känns tjockt... ögonen är uppsvullna och grusiga och magen sur... till detta så kryddar vi lite allmän förvirring. Ungefär samma känsla som när man är bakis...
Men då vill jag tillägga att jag inte dryckit en gnutta alkohol under helgen som varit. Jag var chaufför!

Så varför denna baksmälla? Kanske är det en endorfin baksmälla... har ju haft en jävla massa att fixa med under den senaste tiden...
Japp, så måste det vara... överpoduktion av kroppens egna endorfin, och sedan baksmällan på det ;-)

***

Är på jobbet just nu, och slutar först vid 17 tiden.
Då får jag vänta in familjen som kommer då vi ska kika på Indiana Jones filmen som söta Oliwer väntat på i evigheters evigheter... hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0