Tidig morgon...

Värmen som lade sig så fint på vårt tak och omvandlade vårt sovrum till en bastu, fick mig att vakna redan vid 07:00 idag. Så tidigt går jag inte ens upp när jag jobbar ;-)

Men det var härligt, då jag hann gå en långpromis med hundarna innan det blev alltför varmt... Samt att jag hann lägga mig och sola i en timma innan resten av familjen vaknade till liv.
Kidsen var iofs vakna, men de satt apatiska framför tvn och vaknade upp .... Har liksom aldrig förstått det där som barn gör.... går upp fast de bevisligen är så trötta att de skulle kunna sova ett tag till.

Nu ska jag ut i värmen, och kanske det till och med blir ett dopp i poolen idag. Igår var det så varmt som 28 grader i vattnet, så jag har inte direkt ngt att skylla på längre.

Senare idag ska vi hälsa på Zigge, och sedan vid 17 tiden är det middag hos Marco och Cecilia.... jag har ännu inte sett hur de bor.
Sen hoppas jag att vi lyckas få tid att åka till stugan i morgon över dagen. Hoppas hoppas hoppas....

Kommentarer
Postat av: fanny

Nu under helgen ska jag åka bort och då har jag en fråga på min blogg . som lyder:



Vad har du gjort under sommaren?



Skulle vara snällt om du svarade :)

2008-07-26 @ 11:15:48
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0