Samantha Fox

Jag vet inte mycket om henne.... Varken förr eller idag. Förutom kanske det som alla minns henne för... Den lilla sexiga blonda tjejen som sjöng "touch me".

Nu på morgonen när jag sitter och väntar in Tinto, så snubblade jag på en massa 80 tals artister... bla Sam Fox...
och jag har nu fått mig en ordentlig mag träning i form av rullande...
HUR RÖR SIG MÄNNISKAN? VAD HAR HON PÅ SIG????
ja... se själva!!<br />
Sam Fox HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!! WOW... HEHE... SEXY MOVES!!! HAHAHAHHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Nillo

och playback...inte ens live

Sexy...or noooot

2008-07-31 @ 12:41:39
Postat av: Sussie

Hahahahahha de va de roligaste jag sett på länge är de så där man ska va klädd eller va klädd på de glada -80 talet

2008-08-01 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0