ONSDAG!!!!!!

Sitter här med min kopp kaffe och försöker vakna.
Pga att väckarklockan inte riktigt har ringt som den ska (eller så har jag tidigare stängt av den utan att vakna) så satte jag nu på mobilen.

Inga problem kan tyckas där heller, men då jag tidigare raderat (mmmmmm.....) alla ringsignaler som hade verkan just när det gäller att vakna av dem.... så hade jag äntligen funnit en ringsignal som jag hoppades skulle funka.
Jag lade mobilen i hallen på nedervåningen... och ja... man kan kort konstatera att den verkligen funkar... haha.

I dag är det jag Ellen och syrran som jobbar. Ser fram emot en rolig dag.

Sökte ett jobb igår... som jag först inte tänkte söka. Jobbet i sig verkar jätteskoj, men jag känner mig lite väl "underkvalificerad" för den tjänsten. Men jag samlade mod till mig och sökte den iaf...
Det värsta som kan hända är ju att de säger nej :-)
Nej... det värsta som kan hända är att de kanske tycker det verkar intressant..... kallar mig på intervjuv och jag sumpar det för att jag inte "kan föra mig".
Men men... man måste chansa för att vinna. Så jag håller tummarna!!!

Nemo me impune lacessit. Nomina si nescis, perit et cognitio rerum. Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem. Asinus asinum fricat.

Nu är det dags att göra sig i ordning för att komma iväg till jobbet :-) Tack och lov att man inte är beroende av bussarna....
Ha en bra och underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0