Kväller igen...

Dagarna bara tickar på....

Om någon undrar, så måste jag bara tala om att det gör fruktansvärt ont, att klia sig i ögat med sambal på fingret....

Idag är jag seg... vill måla, och jag kanske drar en omgång innan jag går och lägger mig. Lär ju behöva måla lite där.. hehe... ett par omgångar ;-)

Fick supergod middag, färdiglagat när jag kom hem.... I love mi man! Önskar jag hade semester så jag kunde umgås mer med familjen.

På torsdag är det fika för Milis, och sedan åker vi ut till stugan. Ska bli skönt att vara där ute även om vädret kanske inte är det bästa. En tripp till Parken Zoo kanske... om det bara är uppehåll :-)


Kommentarer
Postat av: matilda

ha en kanon kväll! :D

2008-07-08 @ 21:15:43
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Emsan

Du är så amitiös=) Hur länge ska Ni vara i stugan?kram

2008-07-08 @ 21:49:02
URL: http://www.msemsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0