Hur i helskotta ska jag....

... få tag på en verklighetstrogen Indiana Jones hatt till Oliwers födelsedag???
"Oki Doki Dr Jones"

(aha... när jag sökte bild, fanna jag även ett ställe att beställa den på... hehehehehehe)


Trött som fan, hade mer än gärna tagit sovmorgon.... men man får faktiskt inte något gjort om man hela tiden ska sova. Tinto kommer över för en puts, och jag hoppas det går bra. Kan ju inte stänga in mig... förutom i relaxen.
Déville är ju väldigt ok med andra hundar, även om han är väldigt... stark.

På lördag konfirmerar sig min älskade snutteplutta Ina.
Eftersom jag inte direkt bakat en massa inför hennes konfirmation, så är det tårtor som skall göras... och dessa bottnar skall bakas idag....
Tror faktiskt att det enda jag behöver köpa till, är grädden och dekorationen. Resten har jag hemma, eller Matte hämtar hos syrran när han är ute och åker idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0