Hur göra med nästa "issue"?

Stå fint. (ja, fortfarande)

Gårdagen:
Jag tar fram korv och försöker spontant få till en övning...
Déville kikar lite avvaktande på mig och jag riktigt ser hur han funderar...
Jag kastar korvbiten en liten bit ifrån mig... och D kollar efter den.
Han tittar på mig, tittar på korvbiten, tiitar på mig, tittar på korvbiten... typ inväntar ett varsågod.
Men det kommer inget.... Jag försöker ju få honom att stå fint...

Han fortsätter titta på mig och sedan är det precis som om det "slår honom".
Han kryper ihop, öronen lägger sig slätt på huvudet, ögonen blir smala och han försöker bli osynlig, vänder sig i slowmotion och smiter in i vardagsrummet... gömmer sig.

Förbryllat står jag och tittar på.... Vad är detta?

Sen slår det även mig...
När om inte annars, får han denna uppsyn och försöker bli osynlig... om inte när det är dags för kloklippning...

Så för att visa att det itne var dags för kloklippning... så blev det till att kasta korvbitar och avvakta med varsågod....

Stå fint verkar fortfarande vara långt borta... och utställning närmare än lösningen ... haha.


Kommentarer
Postat av: Emsan

Ja jag måste verkligen det känner jag, man orkar inte tillslut=(



Vad tråkigt med stugan, vilken skit mäklare! Men den var nog inte menad, då hade ni aldrig hittat den ni ska titta på nu=)



kramar

2008-07-17 @ 11:31:39
URL: http://www.msemsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0