He he... coool!!!



Tack Petra för hjälpen :-)

Så en förklaring till ovan valda filmsnutt.
Casper... det vänliga spöket... hade i nyproduktionsformat (1995) en väldigt speciell mening för mig.
En reallity check!
Holy fuck och dubbel panik... det är ju liksom 13 år sedan!!!!!!
Well... vad ska man säga... tiden går fort när man har roligt.... Ahhhhhhh!!!

Syster dottern kom hem från Finland förut, med en väldans massa berättelser om hur det varit där. När hon berättade... så fylldes min skalle med en massa härliga minnen från förr... när man var... hrm ... ung...
Somliga människor, som har levt med sina minnen... tycker kanske itne att det är en så stor sak.. .men jag, som under en längre period levt i min egna lilla minnesfattiga värld, tycker att alla dessa minnen är underbara!
Som om jag får uppleva dem igen....
Härligt... men vissa minnen vill jag inte uppleva igen... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0